Klanten over ons...
Via het reactieformulier op onze website krijgen wij met enige regelmaat positieve reacties van onze klanten binnen. Reacties waar wij uiteraard bijzonder trots op zijn en welke wij graag met de buitenwereld delen. Hier vindt u, uiteraard met instemming van betrokkenen, een aantal van deze reacties. Wellicht kan het u overtuigen om, net als deze melders, een tevreden klant te worden van Rijkaart Elektrotechniek B.V.
In de eerste plaats wil ik u complimenterend met de kwaliteit van de werkzaamheden en het meedenken over de manier van installeren. Daarover ben ik bijzonder tevreden. Ook het opruimen na afloop van de werkzaamheden was perfect en dat laat bij veel bedrijven te wensen over. Uw monteur (helaas ben ik zijn naam vergeten) heeft erg zijn best gedaan de bedrading weg te werken en is daar helemaal in geslaagd. Ook zijn anticiperen op mijn wensen vind ik erg klantvriendelijk. Ik schrijf u dit omdat mijn ervaring met andere bedrijven totaal anders is, en dat maakt uw bedrijf bijzonder.
Met vriendelijke groet,
Ing. Hans van Etten
Voor onze bliksembeveiligingsvraagstukken maken wij al jaren gebruik van de expertise van Rijkaart Elektrotechniek. Keer op keer laten zij, zowel in de offerte fase als bij de realisatie zien dat zij een volwaardige en betrouwbare partner zijn met verstand van zaken. En, voor ons ook heel belangrijk, men werkt actief aan een langdurige klant-leverancier relatie waarbij Service nog echt met een hoofdletter word geschreven.
T. de Waal
Afgelopen vrijdagavond (rond 21.45 uur) hebben wij in verband met een algehele stroomstoring in ons huis, een beroep gedaan op uw storingsdienst en binnen 5 minuten zijn wij door één van uw service monteurs teruggebeld. Uw monteur heeft ons telefonisch kunnen helpen met het oplossen van de storing.
Wij zijn uw bedrijf en de service monteur zeer erkentelijk en zeer dankbaar dat u zelfs niet vaste klanten buiten de reguliere werktijden helpt.
Mochten er aan de door u geleverde dienst kosten zijn verbonden dan vernemen wij dat graag.
Deze positieve ervaring met uw bedrijf zullen wij niet gauw vergeten en zullen graag in de toekomst van uw diensten gebruik willen maken. De oorzaak van de storing is nog niet verholpen maar wel uitgeschakeld. Ik zal hier eind volgende week nog op terugkomen.
Nogmaals dank voor de snelle hulp!
Dank voor goede en snelle service & complimenten voor jullie medewerkers.
Mijn lamp in woonkamer was kapot. Een bijzondere lamp (zie foto). Vandaag gebeld en 's middags kwam al een van jullie medewerkers. Vanwege grootte van de lamp heeft hij hulp ingeroepen van een collega. Samen hebben ze de klus geklaard (trafo was defect). Dank.
Van onze klant Volkshuisvesting Arnhem kregen we een melding door "uitval van de elektrische installatie" bij een van haar huurders. Na telefonisch contact met de bewoonster is een storingsmonteur ter plaatse geweest. Hij heeft een storing geconstateerd waardoor de woonkamer spanningsloos bleef. De storing zat in een deel van de elektrische installatie (in het plafond van de woonkamer) en was dusdanig dat deze alleen bereikbaar was via de vloer van de verdieping. Aangezien het hier een “museumwoning” betrof hebben wij in overleg met Volkshuisvesting besloten om, in samenwerking met de bouwkundige aannemer, op een verantwoorde wijze de verdiepingsvloer te openen om zo de storing te lokaliseren en op te lossen. De coördinatie van deze ingreep is door ons Service Loket verzorgt. Zo hebben wij naar tevredenheid van Volkshuisvesting en de bewoonster van de woning de storing kunnen verhelpen. Hieronder de reactie van de betreffende bewoonster.
Ik wil nog even aangeven hoe blij ik ben met jullie service. Ontzettend bedankt voor jullie hulp, het fixen van de elektriciteit, de communicatie en het netjes afwerken. Veel dankbaarheid naar de monteurs. Jullie zijn top!
M. Remesar
Tijdens de werkzaamheden aan de bliksembeveiligingsinstallatie van het nieuw Panda verblijf (Pandasia) bij Ouwehands Dierenpark in Rhenen schoten onze monteurs opa Koen Dalhuisen te hulp. Opa en oma waren een gezellig dagje naar de dierentuin met hun kleindochter Yaël. Echter, een niet mee-werkende buggy dreigde roet in het eten te gooien. Onze aanwezige monteurs schoten opa en oma te hulp om met behulp van hun "technische" inzicht de buggy succesvol uit te klappen. Opa, oma en Yaël waren super blij en stuurde ons de volgende reactie:
"Ook dit "technisch" geval wordt door de medewerkers van Rijkaart probleemloos opgelost en oma kan met haar kleinkind naar Ouwehand. Groet Koen (opa) Dalhuisen"