Van onze klant Volkshuisvesting Arnhem kregen we een melding door "uitval van de elektrische installatie" bij een van haar huurders. Na telefonisch contact met de bewoonster is een storingsmonteur ter plaatse geweest. Hij heeft een storing geconstateerd waardoor de woonkamer spanningsloos bleef. De storing zat in een deel van de elektrische installatie (in het plafond van de woonkamer) en was dusdanig dat deze alleen bereikbaar was via de vloer van de verdieping. Aangezien het hier een “museumwoning” betrof hebben wij in overleg met Volkshuisvesting besloten om, in samenwerking met de bouwkundige aannemer, op een verantwoorde wijze de verdiepingsvloer te openen om zo de storing te lokaliseren en op te lossen. De coördinatie van deze ingreep is door ons Service Loket verzorgt. Zo hebben wij naar tevredenheid van Volkshuisvesting en de bewoonster van de woning de storing kunnen verhelpen. Hieronder de reactie van de betreffende bewoonster.
Ik wil nog even aangeven hoe blij ik ben met jullie service. Ontzettend bedankt voor jullie hulp, het fixen van de elektriciteit, de communicatie en het netjes afwerken. Veel dankbaarheid naar de monteurs. Jullie zijn top!
M. Remesar