Klachtenformulier

 

Het kan zijn dat u persoonlijk te maken heeft met een voor u vervelende ervaring met Rijkaart Elektrotechniek B.V. Onze organisatie heeft een dienstverlenend karakter en wij vinden het belangrijk uw klacht serieus en zorgvuldig te behandelen. Graag willen wij met u tot een bevredigende oplossing komen.

Hier kunt u lezen op welke wijze u uw klacht kunt aangeven en wat wij hieraan kunnen doen.

De klacht

Het is mogelijk dat u een klacht heeft over de werkwijze of medewerker(s) van Rijkaart Elektrotechniek B.V. U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:

Internet

U kunt onderstaand formulier invullen en verzenden.

E-mail

Wilt u uw klacht per e-mail kenbaar maken, dan is dat mogelijk door een e-mail te sturen naar: info@rijkaart.nl.

Brief

U kunt een brief schrijven aan de directeur. Het adres is:

Rijkaart Elektrotechniek B.V.
T.a.v. de heer J. Baars
Postbus 5105
6802 EC Arnhem

Klachtbehandeling

Na registratie van de klacht krijgt u zo snel mogelijk een bevestiging van ontvangst toegestuurd.

 

Alle met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Klanten over ons...

In de eerste plaats wil ik u complimenterend met de kwaliteit van de werkzaamheden en het meedenken over de manier van installeren. Lees verder...

Contactgegevens

Rijkaart Elektrotechniek B.V.

Tel. 026 361 16 21
info@rijkaart.nl

Bezoekadres

Bruningweg 15
6827 BM Arnhem

Postadres

Postbus 5105
6802 EC Arnhem

 

Rijkaart.nl

Onze contactgegevens

Rijkaart Elektrotechniek B.V.

Tel. 026 361 16 21
info@rijkaart.nl

Bezoekadres

Bruningweg 15
6827 BM Arnhem

Postadres

Postbus 5105
6802 EC Arnhem

Handelregister 09055857

Sectigo secure