Klachtenformulier
Het kan zijn dat u persoonlijk te maken heeft met een voor u vervelende ervaring met Rijkaart Elektrotechniek B.V. Onze organisatie heeft een dienstverlenend karakter en wij vinden het belangrijk uw klacht serieus en zorgvuldig te behandelen. Graag willen wij met u tot een bevredigende oplossing komen.
Hier kunt u lezen op welke wijze u uw klacht kunt aangeven en wat wij hieraan kunnen doen.
De klacht
Het is mogelijk dat u een klacht heeft over de werkwijze of medewerker(s) van Rijkaart Elektrotechniek B.V. U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
Internet
U kunt onderstaand formulier invullen en verzenden.
E-mail
Wilt u uw klacht per e-mail kenbaar maken, dan is dat mogelijk door een e-mail te sturen naar: info@rijkaart.nl.
Brief
U kunt een brief schrijven aan de directeur. Het adres is:
Rijkaart Elektrotechniek B.V.
T.a.v. de heer J. Baars
Postbus 5105
6802 EC Arnhem
Klachtbehandeling
Na registratie van de klacht krijgt u zo snel mogelijk een bevestiging van ontvangst toegestuurd.
Alle met * gemarkeerde velden zijn verplicht.
Hartelijk dank voor het delen van uw probleem of klacht.
Wij nemen uw bericht in behandeling en zullen op korte termijn contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Directie
Rijkaart Elektrotechniek B.V.